Sunday

handum, padayun!

*



Singgit Sirkulo Hymn
written, composed and recorded spontaneously almost 2 years ago


Lyrics:
Tin

Music:

Stephen
Janel
Jan Michael
Tin



Ginkuom ko ang hangin
(I held the breeze)
Ginpiyong ang mata kag nag ginhawa
(Closed my eyes and breathe)
Kung ang handum bala ginadapya
(If dreams are being swept)
Sa palad ko bala magahugpa
(Would they roll into my fists?)

Sa sining gamay nga tingog
(With this tiny voice)
Sa pagkatumba, ako magapamiphi
(From my downfall, I shall rise)
Diri mismo ako magatindog, magatindog
(Right here I will stand, I stand)

Isinggit ko ang akon damgo sa panganod
(I'm gonna shout my dreams to the clouds)
Sa pagaspas sang pispis, ako mapakalunod
(With the flaps of the birds, I'm gonna drown)
Sa pag-abot sang hapon, magatangla
(In the coming of the dusk, I will leap my chin)
Sa akon handum, sang amon handum...
(There to my dreams, our dreams)

Sa pagbundak sang ulan, ako madalagan
(In the downpour, I will run)
Ipanihul ang kasubo kag luha
(Whistle my sadness and tears)
Iyuhum ang bibig bisan madulum ang dalan
(Smile my lips though the path is dark)
Kag ini na amhanon isinggit sa kahawaan
(Shout this song to the very vast)


*

No comments:

Post a Comment